20 April 2011

Celebrities' weekly style: Gwyneth & Lake


Last weekend two celebrities caught our eye, Gwyneth Paltrow at her book's presentation “My Father’s Daughter”, and Lake Bell at the 14th Annual ASPCA Bergh Ball.
On the one hand, we liked Gwyneth's look because it's easy to copy. Take one simple and classy dress from your wardrobe and add a shiny golden belt "et voilà". On the other hand, Lake's look couldn't have been more refreshing for a semi-formal event. Dotted dress + navy belt. Cool! Love it! What do you think?


El fin de semana pasado me llamaron la atención dos estilismos, el de Gwyneth Paltrow en la presentación de su libro de recetas “My Father’s Daughter”, y el de Lake Bell en el 14th Annual ASPCA Bergh Ball.
El look de Gwyneth me gustó porque lo podemos conseguir fácilmente con cualquier vestido que tengamos de líneas sencillas + poniéndole algún cinturón mas llamativo en dorado, y ¡arregladas!
A su vez, no me pudo llamar mas la atención el vestido de Bell. Me gustó que para un evento formal eligiera un vestido tan alegre y con un punto informal –nunca mejor dicho– en su vestido de palabra de honor a topos. ¡¿Y del cinturón marinero qué me decís?! ¡Qué mona, a mi me encanta!




Vionnet dress. Aperlai shoes.




Lyn Devon dress. Brian Atwood shoes.



And one plus for you! Nicole Richie's front page preview at That Magazine May/June 2011.

¡Y un plus! La preview/portada de un artículo en That Magazine May/June 2011 sobre Nicole Richie.






PS: We're on our way to Berlin right now!!! Any tips? 
We'll show you pictures next week!!!


PD: ¡¡¡A estas horas Q2 está de camino a Berlín, chicas!!! ¿Algún consejo en especial? 
¡¡¡Os enseñaremos fotos la semana que viene!!!



1 comment:

  1. love gwenneth ( am spelling her name wrong - yes )
    she's a great actress - love her style

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...